Strona Główna>Reklamacje i zwroty

Czy muszę zapłacić za zwrot?

Kupujący ponosi koszty zwrotu reklamowanego towaru. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, koszt dostawy zostanie zwrócony kupującemu. Zwrotu towaru w wyniku reklamacji należy dokonać drogą wskazaną przez Sprzedającego.

Wpis dodany przez: |2020-07-21T09:24:18+02:0021 lipca, 2020|

Czym jest Rękojmia?

Rękojmia jest jedną z dwóch dróg jaką klient może wybrać podczas składania reklamacji. Rękojmia służy klientowi do egzekwowania od sprzedawcy odpowiedzialności, w związku z ujawnioną wadą fizyczną zakupionego towaru.

Wpis dodany przez: |2020-07-21T09:23:21+02:0021 lipca, 2020|

Czym jest Gwarancja?

Gwarancja nie jest obowiązkowa, obejmuje ona teren Rzeczypospolitej Polskiej i stanowi drugą obok Rękojmi podstawę do złożenia przez klienta reklamacji. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia klienta w sytuacji, gdy sprzedany towar nie posiada cech określanych w oświadczeniu gwarancyjnym.

Wpis dodany przez: |2020-07-21T09:22:57+02:0021 lipca, 2020|

Bezpłatna dostawa

Ekologiczne tkaniny

Meble ręcznie produkowane