Strona Główna>Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania2020-07-30T16:12:24+02:00

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Jak założyć konto w sklepie Internetowym?2020-07-21T09:17:30+02:00

Konto w Sklepie można założyć wybierając opcję „Moje Konto”.Następnie w polu „Zarejestruj się” należy wpisać adres e-mail oraz hasło. W szczegółach konta prosimy o uzupełnienie danych w celu ułatwienia procesu składania zamówień. Potwierdź jego założenie, klikając w link potwierdzający dostarczony automatycznie na adres e-mail.

Czy mogę złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?2020-07-21T09:17:25+02:00

Tak, możesz złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta. Po przejściu do kasy należy wypełnić wtedy wszystkie dane dotyczące wysyłki oraz płatności.

Co oznaczają statusy zamówień?2020-07-21T09:17:21+02:00
  • W trakcie realizacji – zamówienie zostało przyjęte, opłacone (lub do zapłaty przy odbiorze) i oczekuje na wysyłkę.
  • Wstrzymane (oczekujące na płatność) – dla zamówień opłacanych tradycyjnym przelewem, zostanie wysłane w momencie zaksięgowania przelewu.
  • Zrealizowane – zamówienie zostało wysłane.
  • Anulowane – zamówienie nie zostanie wysłane.
Jak sprawdzić status złożonego zamówienia?2020-07-21T09:17:17+02:00

Jeżeli dokonano zakupu jako zalogowany użytkownik, to status zamówienia znajduje się w sekcji „Moje konto”. W pozostałych przypadkach status można sprawdzić, kontaktując się z nami.

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?2020-07-21T09:17:13+02:00

Zamówienie możesz złożyć poprzez umieszczenie produktów w „Koszyku”, a następnie uzupełniając informacje o szczegółach płatności i dostawy.

Jak anulować złożone zamówienie?2020-07-21T09:17:05+02:00
Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu wysłania zamówionych produktów.

W celu anulowania zamówienia wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij wiadomość e-mail podając numer zamówienia lub skontaktuj się z nami telefonicznie. O ewentualnej chęci anulowania zamówienia, poinformuj nas najszybciej jak to możliwe. Po wysłaniu zamówionych produktów istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Warunki odstąpienia od Umowy zostały przedstawione w „Regulaminie naszego sklepu„.

Chciałbym otrzymać fakturę za zamówienie. Jak to zrobić?2020-07-21T09:17:09+02:00

Wpisz dane do faktury w odpowiednim polu w formularzu zamówieniowym lub po prostu w polu „uwagi”. Zamiast paragonu – dostaniesz fakturę vat.

Czy mogę zmienić złożone zamówienie?2020-07-21T09:16:47+02:00

Oczywiście, nie ma problemu. W tym celu skontaktuj się z obsługą e-sklepu. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.

Czy można płacić gotówką przy odbiorze w miejscu dostawy?2020-07-21T09:16:43+02:00

Po wpłacie zaliczki w wysokości 40%, resztę można zapłacić przy odbiorze.

Jak zmienić dane adresowe?2020-07-21T09:16:38+02:00

W tym celu skontaktuj się z obsługą e-sklepu . Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie Internetowej, w zakładce „Kontakt”.

Dawid – nr tel. 790 791 061
Magdalena – nr tel. 790 791 104
Nie dostałem/am potwierdzenia zamówienia. Jak sprawdzić czy jest ono realizowane?2020-07-21T09:16:33+02:00

Brak potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny adres mailowy. W takich przypadkach skontaktuj się z obsługą e-sklepu: Dawidem lub Magdą . Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.

Jaki jest koszt transportu mebli pod wskazany adres?2020-07-21T09:16:29+02:00

Transport na terenie Polski jest darmowy.

Czy cena transportu obejmuje wniesienie?2020-07-21T09:16:25+02:00

Cena transportu obejmuje wniesienie mebli. O szczegółowe informacje dotyczące wniesienia zamówienia prosimy o kontakt do Dawida („Kontakt„). Klient jest zobowiązany do dostosowania się do podawanego przez nas terminu oraz orientacyjnej godziny przyjazdu naszego kierowcy.

Jak sprawdzić lub zmienić termin dostawy?2020-07-21T09:16:19+02:00

Możesz tego dokonać poprzez bezpośredni kontakt z Dawidem lub Magdaleną. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.

Czy można złożyć zamówienie z dostawą za granicę?2020-07-21T09:16:12+02:00

Istnieje możliwość wysyłki za granicę w tym przypadku skontaktuj się z Dawidem. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.

Czy do złożenia reklamacji jest potrzebny paragon fiskalny?2020-07-21T09:19:03+02:00

Paragon albo dowód zakupu musi być – jest dołączany do zakupu lub wysyłany na podany adres email. Niniejsza gwarancja nie obejmuje wad powstałych poprzez niewłaściwe użytkowanie produktu.

Czy na czas realizacji reklamacji otrzymuje mebel zastępczy?2020-07-21T09:19:41+02:00

Staramy się o naprawy na miejscu, jeżeli mebel będzie musiał jechać do serwisu, wtedy możemy przekazać mebel zastępczy. Warunkiem jest zorganizowanie własnego transportu mebla zastępczego.

Jak wygląda realizacja reklamacji na meble tapicerowane?2020-07-21T09:20:34+02:00

W przypadku reklamacji mebli tapicerowanych, sprzedawca powinien poinformować klienta o możliwości zabrania mebla do naprawy w warunkach fabrycznych u producenta. O tym, czy możliwa jest naprawa mebla u klienta decyduje serwisant, po wcześniejszym dokonaniu weryfikacji uszkodzeń.

Czy można reklamować przeceniony produkt, kupiony na wyprzedaży lub promocji?2020-07-21T09:21:01+02:00

Tak, chyba, że sprzedawca poinformował nas, że produkt jest przeceniony ze względu na wadę i pokazał to uszkodzenie.

Czy producent/sprzedawca ma obowiązek udzielenia Gwarancji na towar?2020-07-21T09:21:29+02:00

Nie, Gwarancja jest dobrowolna.

W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek powiadomić klienta o odrzuceniu reklamacji?2020-07-21T09:21:57+02:00

Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji, w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia przez klienta. Przyjmuje się poinformowanie klienta listem poleconym.

Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?2020-07-21T09:22:24+02:00

Ustawa nie precyzuje dokładnego terminu realizacji reklamacji. Należy to jednak zrobić jak najszybciej.

Czym jest Gwarancja?2020-07-21T09:22:57+02:00

Gwarancja nie jest obowiązkowa, obejmuje ona teren Rzeczypospolitej Polskiej i stanowi drugą obok Rękojmi podstawę do złożenia przez klienta reklamacji. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia klienta w sytuacji, gdy sprzedany towar nie posiada cech określanych w oświadczeniu gwarancyjnym.

Czym jest Rękojmia?2020-07-21T09:23:21+02:00

Rękojmia jest jedną z dwóch dróg jaką klient może wybrać podczas składania reklamacji. Rękojmia służy klientowi do egzekwowania od sprzedawcy odpowiedzialności, w związku z ujawnioną wadą fizyczną zakupionego towaru.

Czy mogę zrezygnować z zakupu mebli dokonanego w sklepie internetowym?2020-07-21T09:23:50+02:00

Dokonując zakupu w sklepie internetowym masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwrot zakupionego towaru ponosi kupujący.

Czy muszę zapłacić za zwrot?2020-07-21T09:24:18+02:00

Kupujący ponosi koszty zwrotu reklamowanego towaru. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, koszt dostawy zostanie zwrócony kupującemu. Zwrotu towaru w wyniku reklamacji należy dokonać drogą wskazaną przez Sprzedającego.

Czy istnieje możliwość zakupu mebli w niestandardowych wymiarach, na zamówienie?2020-07-21T09:25:40+02:00

Tak, jest możliwość zamówienia mebli w wymiarach niestandardowych .W tym celu skontaktuj się z Dawidem. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.

Czy meble mogą być wykończone w kolorze przesłanym przez klienta?2020-07-21T09:27:15+02:00

Kolory mogą być wybrane tylko z naszych próbników materiałów. Jeśli chcesz złożyć zamówienie w większej ilości, wtedy możemy ustalić szczegóły. W tym celu skontaktuj się z Dawidem. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.

Czy meble są w całości?2020-07-21T09:27:47+02:00

Większość mebli z naszej ofercie jest dostarczana w całości (czasami są nóżki do przykręcenia, oraz złączenie jednej części narożnika do drugiej części (wsadzanie na szyny).

Mam problem z płatnością. Co robić?2020-07-21T09:29:06+02:00

Jeśli wystąpiły jakieś problemy z płatnością to zawsze możecie opłacić zamówienie w tradycyjny sposób – przelewem.

Dane do przelewu:

Nr konta: 61 1050 1139 1000 0090 8095 1503 (ING BANK)
FURNE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Smoleńska 53, 85-871 Bydgoszcz

Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
Kto jest podmiotem odpowiedzialnym?2020-07-21T09:29:57+02:00

FURNE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Smoleńska 53, 85-871 Bydgoszcz

  • NIP: 9532776591
  • KRS: 0000845253
  • REGON: 386249140
Jakie są dostępne formy płatności?2020-07-21T09:32:24+02:00
  • PayU
  • PayPal
  • przelew bankowy
  • E raty PayU
  • Karta Visa i Mastercard
Kiedy zapłata jest pobierana z konta?2020-07-21T09:33:27+02:00

W przypadku płatności elektronicznych zapłata jest pobierana z konta niezwłocznie po zakończeniu procesu płatności.

Szczegóły pod linkiem: https://www.payu.pl/metody-platnosci/przelew-internetowy

Czy moje dane z karty są bezpieczne?2020-07-21T09:33:57+02:00

Tak. W naszym sklepie internetowym posiadamy wszelkie potrzebne zabezpieczenia, aby Twoje dane były bezpieczne. Możesz spać spokojnie.

W sekcji FAQ nie ma odpowiedzi na interesujące mnie zagadnienie.2020-07-21T09:34:26+02:00

Jeśli wciąż brakuje odpowiedzi na konkretne pytanie zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Bezpłatna dostawa

Ekologiczne tkaniny

Meble ręcznie produkowane