FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania
Konto w Sklepie można założyć wybierając opcję „Moje Konto”.Następnie w polu „Zarejestruj się” należy wpisać adres e-mail oraz hasło. W szczegółach konta prosimy o uzupełnienie danych w celu ułatwienia procesu składania zamówień. Potwierdź jego założenie, klikając w link potwierdzający dostarczony automatycznie na adres e-mail.
Tak, możesz złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta. Po przejściu do kasy należy wypełnić wtedy wszystkie dane dotyczące wysyłki oraz płatności.
- W trakcie realizacji – zamówienie zostało przyjęte, opłacone (lub do zapłaty przy odbiorze) i oczekuje na wysyłkę.
- Wstrzymane (oczekujące na płatność) – dla zamówień opłacanych tradycyjnym przelewem, zostanie wysłane w momencie zaksięgowania przelewu.
- Zrealizowane – zamówienie zostało wysłane.
- Anulowane – zamówienie nie zostanie wysłane.
Jeżeli dokonano zakupu jako zalogowany użytkownik, to status zamówienia znajduje się w sekcji „Moje konto”. W pozostałych przypadkach status można sprawdzić, kontaktując się z nami.
Zamówienie możesz złożyć poprzez umieszczenie produktów w „Koszyku”, a następnie uzupełniając informacje o szczegółach płatności i dostawy.
Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu wysłania zamówionych produktów.
W celu anulowania zamówienia wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij wiadomość e-mail podając numer zamówienia lub skontaktuj się z nami telefonicznie. O ewentualnej chęci anulowania zamówienia, poinformuj nas najszybciej jak to możliwe. Po wysłaniu zamówionych produktów istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Warunki odstąpienia od Umowy zostały przedstawione w „Regulaminie naszego sklepu„.
Wpisz dane do faktury w odpowiednim polu w formularzu zamówieniowym lub po prostu w polu „uwagi”. Zamiast paragonu – dostaniesz fakturę vat.
Oczywiście, nie ma problemu. W tym celu skontaktuj się z obsługą e-sklepu. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.
Po wpłacie zaliczki w wysokości 40%, resztę można zapłacić przy odbiorze.
W tym celu skontaktuj się z obsługą e-sklepu . Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie Internetowej, w zakładce „Kontakt”.
Dawid – nr tel. 790 791 061
Magdalena – nr tel. 790 791 104
Brak potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny adres mailowy. W takich przypadkach skontaktuj się z obsługą e-sklepu: Dawidem lub Magdą . Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.
Transport na terenie Polski jest darmowy.
Cena transportu obejmuje wniesienie mebli. O szczegółowe informacje dotyczące wniesienia zamówienia prosimy o kontakt do Dawida („Kontakt„). Klient jest zobowiązany do dostosowania się do podawanego przez nas terminu oraz orientacyjnej godziny przyjazdu naszego kierowcy.
Możesz tego dokonać poprzez bezpośredni kontakt z Dawidem lub Magdaleną. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.
Istnieje możliwość wysyłki za granicę w tym przypadku skontaktuj się z Dawidem. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.
Paragon albo dowód zakupu musi być – jest dołączany do zakupu lub wysyłany na podany adres email. Niniejsza gwarancja nie obejmuje wad powstałych poprzez niewłaściwe użytkowanie produktu.
Staramy się o naprawy na miejscu, jeżeli mebel będzie musiał jechać do serwisu, wtedy możemy przekazać mebel zastępczy. Warunkiem jest zorganizowanie własnego transportu mebla zastępczego.
W przypadku reklamacji mebli tapicerowanych, sprzedawca powinien poinformować klienta o możliwości zabrania mebla do naprawy w warunkach fabrycznych u producenta. O tym, czy możliwa jest naprawa mebla u klienta decyduje serwisant, po wcześniejszym dokonaniu weryfikacji uszkodzeń.
Tak, chyba, że sprzedawca poinformował nas, że produkt jest przeceniony ze względu na wadę i pokazał to uszkodzenie.
Nie, Gwarancja jest dobrowolna.
Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji, w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia przez klienta. Przyjmuje się poinformowanie klienta listem poleconym.
Ustawa nie precyzuje dokładnego terminu realizacji reklamacji. Należy to jednak zrobić jak najszybciej.
Gwarancja nie jest obowiązkowa, obejmuje ona teren Rzeczypospolitej Polskiej i stanowi drugą obok Rękojmi podstawę do złożenia przez klienta reklamacji. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia klienta w sytuacji, gdy sprzedany towar nie posiada cech określanych w oświadczeniu gwarancyjnym.
Rękojmia jest jedną z dwóch dróg jaką klient może wybrać podczas składania reklamacji. Rękojmia służy klientowi do egzekwowania od sprzedawcy odpowiedzialności, w związku z ujawnioną wadą fizyczną zakupionego towaru.
Dokonując zakupu w sklepie internetowym masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwrot zakupionego towaru ponosi kupujący.
Kupujący ponosi koszty zwrotu reklamowanego towaru. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, koszt dostawy zostanie zwrócony kupującemu. Zwrotu towaru w wyniku reklamacji należy dokonać drogą wskazaną przez Sprzedającego.
Tak, jest możliwość zamówienia mebli w wymiarach niestandardowych .W tym celu skontaktuj się z Dawidem. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.
Kolory mogą być wybrane tylko z naszych próbników materiałów. Jeśli chcesz złożyć zamówienie w większej ilości, wtedy możemy ustalić szczegóły. W tym celu skontaktuj się z Dawidem. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.
Większość mebli z naszej ofercie jest dostarczana w całości (czasami są nóżki do przykręcenia, oraz złączenie jednej części narożnika do drugiej części (wsadzanie na szyny).
Jeśli wystąpiły jakieś problemy z płatnością to zawsze możecie opłacić zamówienie w tradycyjny sposób – przelewem.
Dane do przelewu:
Nr konta: 61 1050 1139 1000 0090 8095 1503 (ING BANK)
FURNE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Smoleńska 53, 85-871 Bydgoszcz
Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
FURNE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Smoleńska 53, 85-871 Bydgoszcz
- NIP: 9532776591
- KRS: 0000845253
- REGON: 386249140
- PayU
- PayPal
- przelew bankowy
- E raty PayU
- Karta Visa i Mastercard
W przypadku płatności elektronicznych zapłata jest pobierana z konta niezwłocznie po zakończeniu procesu płatności.
Szczegóły pod linkiem: https://www.payu.pl/metody-platnosci/przelew-internetowy
Tak. W naszym sklepie internetowym posiadamy wszelkie potrzebne zabezpieczenia, aby Twoje dane były bezpieczne. Możesz spać spokojnie.
Jeśli wciąż brakuje odpowiedzi na konkretne pytanie zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.