Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Zamówienie możesz złożyć poprzez umieszczenie produktów w "Koszyku", a następnie uzupełniając informacje o szczegółach płatności i dostawy.
Zamówienie możesz złożyć poprzez umieszczenie produktów w "Koszyku", a następnie uzupełniając informacje o szczegółach płatności i dostawy.
Jeżeli dokonano zakupu jako zalogowany użytkownik, to status zamówienia znajduje się w sekcji „Moje konto”. W pozostałych przypadkach status można sprawdzić, kontaktując się z nami.
W trakcie realizacji – zamówienie zostało przyjęte, opłacone (lub do zapłaty przy odbiorze) i oczekuje na wysyłkę. Wstrzymane (oczekujące na płatność) - dla zamówień opłacanych tradycyjnym przelewem, zostanie wysłane w momencie zaksięgowania przelewu. Zrealizowane – zamówienie zostało wysłane. Anulowane – zamówienie nie zostanie wysłane.
Tak, możesz złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta. Po przejściu do kasy należy wypełnić wtedy wszystkie dane dotyczące wysyłki oraz płatności.
Konto w Sklepie można założyć wybierając opcję „Moje Konto”.Następnie w polu „Zarejestruj się” należy wpisać adres e-mail oraz hasło. W szczegółach konta prosimy o uzupełnienie danych w celu ułatwienia procesu składania zamówień. Potwierdź jego założenie, klikając w link potwierdzający dostarczony automatycznie na adres e-mail.
Bezpłatna dostawa
Ekologiczne tkaniny
Meble ręcznie produkowane