Strona Główna>Zakupy w sklepie internetowym

Co oznaczają statusy zamówień?

W trakcie realizacji – zamówienie zostało przyjęte, opłacone (lub do zapłaty przy odbiorze) i oczekuje na wysyłkę. Wstrzymane (oczekujące na płatność) - dla zamówień opłacanych tradycyjnym przelewem, zostanie wysłane w momencie zaksięgowania przelewu. Zrealizowane – zamówienie zostało wysłane. Anulowane – zamówienie nie zostanie wysłane.

Wpis dodany przez: |2020-07-21T09:17:21+02:0016 lipca, 2020|

Jak założyć konto w sklepie Internetowym?

Konto w Sklepie można założyć wybierając opcję „Moje Konto”.Następnie w polu „Zarejestruj się” należy wpisać adres e-mail oraz hasło. W szczegółach konta prosimy o uzupełnienie danych w celu ułatwienia procesu składania zamówień. Potwierdź jego założenie, klikając w link potwierdzający dostarczony automatycznie na adres e-mail.

Wpis dodany przez: |2020-07-21T09:17:30+02:0016 lipca, 2020|

Bezpłatna dostawa

Ekologiczne tkaniny

Meble ręcznie produkowane